Základem jsou dnes webové stránky

Stěhovacích firem je v České republice celá řada a většina z nich prosperuje. Prosperitu jim však výrazně pomáhá zajistit informovanost klientely na Internetu. Pokud by stěhováci neměli webové stránky, mnoho lidí by o jejich činnosti vůbec nevědělo a dali by přednost každému, kdo se právě ve virtuálním internetovém prostředí prezentuje.

krabice na stěhování

Dávno pryč je doba, kdy se stěhovalo postaru, jako ve filmu „Kulový blesk“. Dnes si lidé stěhovací firmy a jejich služby objednávají i přes objednávkový formulář, a kde také mají k dispozici všechny nabízené služby. Někdy si také mohou sami předem spočítat či odhadnout celkovou částku za stěhování, vzhledem k uveřejněným ceníkům. Na webové stránce také mohou být umístěné rezervační formuláře s přehledným kalendářem, aby měli lidé jasno v tom, zda má stěhovací firma volné „okénko“.

vypracování SEO

SEO je pro vaši firmu nezbytné

Každý, kdo chce uspět ve svém oboru a proniká do světa Internetu, by měl mít nejen dobře zpracované webové stránky, ale i ošetřené problematikou SEO v Praze a doplněné PPC kampaněmi v Brně. Tímto pojmem rozumíme všechna důležitá nastavení pro vyhledávače, aby při zobrazování výsledků dle hledání klíčových slov posouvaly webové stránky do popředí. Čím vyšší pozice, tím větší předpoklad k úspěšnému podnikání. Jde totiž o to, že právě zde výrazně promlouvá do hry lidská psychologie, kupříkladu hledáte-li prodej ořechů a vyhledávač vám vyhodnotí přibližně deset stránek po dvaceti odkazech, lidé většinou prohledávají pouze první stranu, případně ještě jednu, a výjimečně zabrousí i na třetí, pokud je ty první dvě neuspokojí, což ale nebývá tak často. Nebudete-li mít SEO ošetřené, je docela pravděpodobné, že při vyhledávání (ořechů) skončíte někde na osmé až deváté či desáté straně, a s těmi se málokdo bude zdržovat. I kdybyste měli v nabídce skutečně zajímavé záležitosti, lidé vás prostě přehlédnou.